Festivalul Mămăligii, sub egida Monsanto

În cadrul evenimentului organizat de Monsanto România au fost prezentate reţete tradiţionale şi moderne, ingredientul principal fiind mămăliga. Cu ajutorul unui chef recunoscut, Vasile Nicolae, participanții au fost invitaţi să descopere arta de a face mămăligă.

Mămăliga reuşită începe cu o sămânţă de calitate. Acesta a fost mesajul evenimentului “Festivalul Mămăligii” organizat de Monsanto România pentru a sublinia angajamentul de a oferi fermierilor o gamă largă de soluţii agricole – inclusiv varietăţi de porumb adecvate pentru obţinerea mălaiului.

DSCN1267

Odată cu modernizarea societăţii, tinerii din ziua de azi văd mâncarea ca pe ceva ce vine din supermarket, fără să dea atenţie de unde provine sau cum se obţine. Ca lider în comercializarea seminţelor de porumb, rapiţă, fructe şi legume, Monsanto sprijină legătura dintre produsele obţinute în fermă şi cele pe care le regăsim în farfurie, îndemnând oamenii să descopere rolul ameliorării plantelor şi a producţiei agricole pentru o dietă echilibrată. “Axarea pe consumatorul final reprezintă angajamentul Monsanto de a oferi o gamă largă de soluţii pentru a-i ajuta pe fermieri să producă hrană mai multă, mai gustoasă şi la preţuri accesibile care să satisfacă nevoile populaţiei aflate în creştere”, a declarat Cosmin Chioreanu, Director General Monsanto România, Bulgaria şi Moldova.

La rândul său, Mihaela Vasile, Specialist Relaţii Publice Monsanto România, a precizat : “Prin acest eveniment, am dorit să arătăm că succesul nostru depinde de colaborarea cu parteneri din mai multe domenii, inclusiv fermieri şi bucatari, pentru a înţelege obiceiurile de consum ale oamenilor”.

Monsanto România comercializează 25 de hibrizi de porumb şi 11 hibrizi de rapiţă sub marca DEKALB®, adaptaţi solului românesc. Monsanto este unul dintre liderii de piaţă în România, atât în cultura de rapiţă, cât şi în cea de porumb.